مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

مهدی یار عزیز کوچولوی مامان و بابا

کارای جدید پسری

1392/5/14 15:31
نویسنده : خاله حدیثه
409 بازدید
اشتراک گذاری

الهی خاله فدات بشه امروز که اومده بودی خونه مامانی یه کارای جدیدی یاد گرفته بودی گفتم تا دیر نشده برات بنویسم.

1- یاد گرفته بودی توپت رو نگه می داشتی و یه دفع شوت می کردی   یا توپت رو می گرفتی و یه دفعه تو دهنت می کردی.

2- یاد گرفته بودی وقتی می خوابیدی سریع با دست چپ پای چپت رو می گرفتی ولی با دست راست بلد نبودی این کار رو بکنی فکر کنم قراره در آینده چپ دست بشی .

 

3-یاد گرفتی قشنگ غلط می زنی . 

4- یاد گرفتی انگشت شصت پاتو می خوردی .

 

 

5- و- با آب دهنت  بادکنک می ساختی .

6- وقتی می خوابی سریع دستت رو روی چشمت می زاری که نور اذیتت نکنه . 

7- فکر کنم می خوای دندون در بیاری که آب دهنت همش سرازیر بود .

8-می تونی برای مدت چند ثانیه رو پاهات بایستی .

9- وقتی می بریمت جلوی آیینه قشنگ عکس خودت رو می شناسی و همش می خندی .

راسی امروز وقتی رفتی حموم اومدم که کمک مامانت کنم .الهی فدات بشم که اینقد آب بازی رو دوست داری .

          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله جونی
9 مرداد 92 17:44
مورد 5 منو کشته[h


خاله اگه برای جشن تولدتون بادکنک خواسی فقط کافیه یه زنگ بزنی مهدیار همشو آماده می کنه
قالبهای کودکانه کودک من برای کودک شما
13 مرداد 92 17:57
سلام دوســـت جونم شما رو با افتخار به دیدن آلبــوم کلبه نـــی نی ها دعوت میکنم... قالبهای جدیدی اضافه شدن که دیدن اونها براتون خالی از لطف نیست بیش از 40 قالب و نمونه کار طراحی شده رو میتونید ببینید.......... همراه با امکانات جالب بالابر صفحه وبلاگ با عکس کوچولوتون صفحه ورودی لوگو آیکن اگر عکسهای با مزه و بیاد ماندنی و زیبایی از کوچولوتون دارید میتونید زیبا ترین کلبه رو برای وبلاگش طراحی کنید... مادام منتظر حضور مهربونتونه