مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 18 روز سن داره

مهدی یار عزیز کوچولوی مامان و بابا

ما برگشتیم

1394/1/30 14:51
نویسنده : خاله حدیثه
1,026 بازدید
اشتراک گذاری

با عرض سلام خدمت تمام نی نی وبلاگی های عزیز و همه دوستان گل خودمون و همه عزیزانی که با اینکه این چند وقت ما نبودیم نظرلطفتشونو بهمون ثابت کردن و با نظراتشون ما رو شرمنده خودشون کردن . ایشالله بتونم یه ذره از محبت هاشونو جبران کنم.

این چند ماهی که نبودم اتفاقای خاصی افتاد و اول از همه از مهدیار جونم (عزیز دل خاله ) شرمنده ام که نتونستم وبلاگش رو به روز کنم و بعد از همه دوستان معذرت خواهی میکنم که نتونستم جواب نظراتشونو بدم .

ایشالله در اولین فرصت سری جدید عکس های نازگل خاله رو براتون میذارم .

به امید فرداهایی بهتر برای همه نی نی وبلاگی های نازنینم. محبتمحبتمحبت

پسندها (6)

نظرات (10)

سیده نرجس
30 فروردین 94 15:17
سلام خاله جون 3روز دیگه تولد پسر خاله ی گلم یزدان جونه خوش حال میشم بیایی و نظر بدی میخوام تا تولدش نظر های زیادی جمع کنم
خاله حدیثه
پاسخ
سلام عزیزم ما هم خوشحال میشیم یه دوستای خوبی مثل شما داشته باشیم . چشم عزیزم حتما
مامان لیلا
30 فروردین 94 16:00
سلام خاله حدیث جون بلاخره وبلاگتونو پیدا کردم ، چند بار تو وبلاگم نظر گذاشتید ( البته وب اولم آقا بزرگ کوچولو بود که تازگیا عوضش کردم) ولی هر وقت اومدم وبلاگت نتونستم ، تازه فهمیدم آدرسو اشتباه میزدم. الان که پیدات کردم خیلی خوشحالم و اگه اجازه بدید لینکتون میکنم.
خاله حدیثه
پاسخ
سلام عزیزم خوش اومدی . بله وبلاگم متعلق است به همه دوستام بفرما گلم در خدمتم
مامان لیلا
31 فروردین 94 12:14
حلول ماه رجب مبارک.
خاله حدیثه
پاسخ
بر شما هم مبارک باشه عزیزم
نیکتا
1 اردیبهشت 94 19:19
_______________¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶ __¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤ __¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶ ¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ _¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶ (♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥) سلام ...وبتون خیلی عالیه راستی به منم سر بزنید اگر با تبادل لینک موافقید ، حتمـــــــــــــــــــــــا خبر بدید تا لینکتون کنم
خاله حدیثه
پاسخ
سلام ممنون از لطفتون چشم حتما مزاحمتون میشیم
مامان لیلا
3 اردیبهشت 94 22:24
امشب لیلة الرغائب شب برآورده شدن حاجات است٫همه با هم: "اللهم عجل لولیک الفرج"
♥ایدا♥
12 اردیبهشت 94 13:57
سلام پسر کوچلوتون خوشگله خدا ببخشه به منم سربزنید اپم
خاله حدیثه
پاسخ
مرسی عزیزم شما لطف دارین چشم حتما
مامان لیلا
15 اردیبهشت 94 10:56
نازد به خودش خدا که حیدر دارد دریای فضائلی مطهر دارد همتای علی نخواهد آمد والله صد بار اگر کعبه ترک بردارد
مامان لیلا
20 اردیبهشت 94 17:44
سلام عزیزم مطلب جدید گذاشتم بهم سر بزنید.
مامان لیلا
26 اردیبهشت 94 12:06
مهدی بیا که عید اعظم پیمبر است / این بعثت محمد و تبریک حیدر است در اهتزار پرچم قرآن هل اتی / تا موسم ظهور بدستان رهبر است . . . عید مبعث مبارک
مامان لیلا
3 خرداد 94 20:00
سلام عزیزم محمدمهدی تو جشنواره ی نی نی و طبیعت شرکت کرده بهش رای میدید؟
خاله حدیثه
پاسخ
سلام بله حتما