مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 16 روز سن داره

مهدی یار عزیز کوچولوی مامان و بابا

واکسن یک سال و نیمی

1393/7/27 12:59
نویسنده : خاله حدیثه
2,030 بازدید
اشتراک گذاری

مهربون خاله سلام بای بای  بای بای  بای بای

ببخشید گلم که دیر به دیر وبلاگت رو به روز میکنم

پسر گلم یک سال و نیم است که وارد دنیای شیرین زندگی شدی و به زندگی همه ما رنگ و بوی دیگه ای دادی .

اینقد شیرین زبون شدی که یک لحظه جدایی از تو برای همه ما سخته .

الهی خاله برات بمیره که وقتی رفتی واکسن یکسال و نیمی رو بزنی اینقد گریه کرده بودی .خاله حدیثه که طاقت نداشت دنبالت بیاد ولی مامانی میگفت خیلی گریه کردی ولی خدا رو صدهزار مرتبه شکر که بعد از واکسن تب نکردی فقط یکمی پاهات درد میکرد و نمی تونستی راه بری و همش نشسته بودی .

اینم عکس نفس خاله بعد از زدن واکسن

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان السا
1 آبان 93 23:46
آخییییییییییییییییییییییی
مامان السا
1 آبان 93 23:46
__________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'... ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______| ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)ا
مامان السا
13 آبان 93 14:42
خداحافظ همين حالا، همين حالا که من تنهام خداحافظ به شرطي که بفهمي تر شده چشمام خداحافظ کمي غمگين، به ياد اون همه ترديد به ياد آسموني که منو از چشم تو ميديد اگه گفتم خداحافظ نه اينکه رفتنت ساده اس نه اينکه ميشه باور کرد دوباره آخر جاده اس خداحافظ واسه اينکه نبندي دل به رؤيا ها بدوني بي تو و با تو، همينه رسم اين دنيا خداحافظ خداحافظ همين حالا خداحافظ
مامان السا
13 آبان 93 15:02
این شب ها چشم های من خسته است گاهی اشک ، گاهی انتظار این سهم چشم های من است
مريم السادات كوچكي
12 بهمن 93 14:11
الهي دلم براش مي سوزه. حتما خيلي درد كشيده كه اينقدرگريه كرده.كم كم داره گريم مي گيره
خاله حدیثه
پاسخ
آره فک کنم خیلی درد داشت ولی خدارو شکر که خوب شد