مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 26 روز سن داره

مهدی یار عزیز کوچولوی مامان و بابا

سیزده بدر

1393/1/19 15:39
نویسنده : خاله حدیثه
460 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نفسی خودم

امسال سیزده بدر رفتیم باغ بابایی ، خیلی خوش گذشت هم به ما و هم به تو عزیزم .

از وقتی وارد باغ شدی فقط دوست داشتی یا روی سبزه ها بشینی و با گل ها بازی کنی یا کنار آتیش

باشی . از اونجایی هم که آتیش خطرناکه ما ترجیح دادیم روی همون سبزه ها باشی .

سبزه ها رو می کندی و کلی می خندیدی خنده

روی سبزه ها می خوابیدی و کلی ذوق می کردیقهقهه

ای وای چی شد خیال باطل فکر کنم می خواد بارون بیاداسترس

پس تا بارون نگرفته سبزه ام رو گره بزنم ایشالله بزرگ شدم خدا یه زن خوب قسمتم کنه چشمک

وحالا چشمام رو می بندم و برای همه دعا می کنم بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله فاطمه
20 فروردین 93 9:26
عزیزم ایشالا زودی بزرگ بشی ناز نازیم خیلی دوست دارم
خاله حدیثه
پاسخ
مرسی خاله فاطمه
مامان بردیا شیطون
20 فروردین 93 13:26
جوووووووووووووووووووووووووووووووووونم چه ناناز شدی........ سیزده بدر خوش گذشت.......
خاله حدیثه
پاسخ
مرسی خاله جای شما خالی بود
مامان بردیا شیطون
23 فروردین 93 15:46
یکسالگیت مبارک عسل خاله
مامان بردیا شیطون
23 فروردین 93 15:49
بهار را بهانه کرده ایم تا به همه ی کسانی که دوستشان داریم سلامی بکنیم نامتان در اندیشه و مهرتان در قلب
مامان دختري
21 اردیبهشت 93 13:07
عزيزم چه پسر نازي داري انشااله خدا نگه دارش باشه .
خاله حدیثه
پاسخ
ممنونم گلم چشماتون قشنگ میبینه