مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

مهدی یار عزیز کوچولوی مامان و بابا

تو را دوست دارم ...

1392/12/16 16:17
نویسنده : خاله حدیثه
440 بازدید
اشتراک گذاری

من از عهد آدم تو را دوست دام

از آغاز عالم تو را دوست دارم

چه شبها من و آسمان تا دم صبح

سرودیم نم نم : تو را دوست دارم                  

نه خطی ، نه خالی ! نه خواب و خیالی ! 

من ای حس مبهم تو را دوست دارم

سلامی صمیمی تر از غم ندیدم

به اندازه غم تو را دوست دارم

بیا تا صدا از دل سنگ خیزد

بگوییم با هم : تو را دوست دارم

جهان یک دهان شد هم آواز با ما :

تو را دوست دارم : تو را دوست دارم ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان بردیا شیطون
18 اسفند 92 14:49
تو که گفتی: نقاش نیستی. . . !؟ پس چرا به تو که فکر می کنم، دنیایم رنگـــــــــی می شود . . . !! █♥█¤•-----------•¤♥♥۞ ۞ ♥♥¤•-----------•¤ ♥♥______$$$$$_______$$$$$______♥♥ ♥♥____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____♥♥ ♥♥___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___♥♥ ♥♥___$$$$$$$$$$$♥$$$$$$$$$$$___♥♥ ♥♥____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____♥♥ ♥♥______$$$$$$$$$$$$$$$$$______♥♥ ♥♥________$$$$$$$$$$$$$________♥♥ ♥♥__________$$$$$$$$$__________♥♥ ♥♥___________$$$$$$$___________♥♥ ♥♥____________$$$$$____________♥♥ ♥♥_____________$$$_____________♥♥ ♥♥______________$______________♥♥ █♥█¤•-----------•¤♥♥۞ ۞ ♥♥¤•-----------•¤
عسل
18 اسفند 92 22:57
روز به روز خوش گل تر می شه الاهی من فدادشم
خاله حدیثه
پاسخ
چشمات قشنگ میبینه گلم
عسل
18 اسفند 92 23:03
خوشگله من فداشم
خاله حدیثه
پاسخ
مرسی عسل جون مهربون