مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

مهدی یار عزیز کوچولوی مامان و بابا

پست اختصاصی

1392/9/15 11:02
نویسنده : خاله حدیثه
428 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان

این پست رو می خوام اختصاص بدم به خودم . دیروز یعنی 14 آذر تولد خاله حدیثه بود . چقد روز قشنگی بود . دوستای خاله برای اینکه خاله رو سوپرایز کنن من رو به یه کافی شاپ دعوت کردن وقتی رفتم دیدم که بله دوستای گلم یه جشن تولد سه نفره برای خاله ترتیب دادن و کیک و نوشیدنی و کادو و...

وای که چه روز قشنگی بود دست همشون درد نکنه . قشنگ تر از اون هم این بود که مهدیار جونم تو روز تولد خاله اولین مروارید دهانش در اومد و من وقتی این موضوع رو فهمیدم که اولین مروارید نفسم با تولدم یکی شده کلی ذوق کردم و تصمیم گرفتم یه جشن دندونی قشنگ برای پسرم بگیرم .

عکس های تولد خاله در ادامه مطلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

M:M ܓܨ☆
15 آذر 92 11:09
سلام به وبلاگ عکس منم سربزن ومنوهم لینک کن.. راستی من میتونم روزی به بازدید5000بازدیداضافه کنم که وبلاگت جز پربازدیدترین ها درنی نی وبلاگ باشه بهم خبربده منتظرتم ممنونم
خاله حدیثه
پاسخ
چشم حتما
خاله جونی
15 آذر 92 13:49
تولد تولد تولدت مبارک بیا شمع ها رو فوت کن تا صد سال زنده باشی
خاله حدیثه
پاسخ
وای مرسی خاله جونی مهربون
مامان بردیا شیطون
24 آذر 92 15:53
به به..... تولدت مبارک چه دوستای خوبی.... ممنون عزیزم بله خدارو شکر خیلی دوستای خوبی دارم