مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

مهدی یار عزیز کوچولوی مامان و بابا

انتظار خاله حدیثه برای اومدن نی نی

1391/12/22 15:13
نویسنده : خاله حدیثه
421 بازدید
اشتراک گذاری

یک بار خواب دیدن تو ... به تمام عمر می ارزد پس نگو ... نگو که رویای دور از دسترس ، خوش نیست ... قبول ندارم گر چه به ظاهر چشم خسته است ، ولی دل دریایست ، تاب و توانش بیش از اینهاست . دوستت دارم و تاوان آن هرچه باشد .

......................................................................................

بقیه در ادامه مطلب

یک بار خواب دیدن تو ... به تمام عمر می ارزد پس نگو ... نگو که رویای دور از دیترس ، خوش نیست ... قبول ندارم گر چه به ظاهر چشم خسته است ، ولی دل دریایست ، تاب و توانش بیش از اینهاست ، دوستت دارم و تاوان آن هر چه باشد .

 

 

..........................................................

تو را هیچگاه نمی خواهم از زندگی ام پاک کنم چون تو پاک هستی می توانم تو را خط خطی کنم که آن وقت در زندان خط هایم برای همیشه ماندگار می شوی و وقتی که نیستی بی رنگی روزهایم را با مداد رنگی های یادت رنگ می زنم .

 

 

..........................................................

عمری را با غم عشق تو می نشستم ، به تو پیوستم از خود گسستم ، ولیکن سرنوشتم این سه حرف بود : تورا دیدم ، پرستیدم ، شکستم .

 

 

.........................................................

زندگی یعنی همین لبخند تو / عشق یعنی یک نفر مانند تو / مرحبا بر عشق تفسیرش تویی / آفرین بر آسمان ماهش تویی .

 

 

......................................................................

کاش نامت را با خط بریل می نوشتند ، صدا کردنت کافی نیست / شکوه اسم تو را باید لمس کرد .

 

 

......................................................................

بخوای نخوای دوست دارم ، بیای نیای منتظرم 

بگی نگی دق میکنم اگه تو تنهام نذاری

 

 

......................................................................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)